Becoming an Irish girl

Becoming an Irish girl

A meglepi a bejegyzés végén van:) / The surprise at the end of the post

2015. október 21. - Rita Demeyer

Vannak napok, amikor bármit is teszel, semmi nem sikerül. Na a mai napom ilyen volt. Eleve éjjel nem tudtam aludni, tehát már rosszul indult az egész, de reggel sem tudtam aludni, szóval rosszul is folytatódott. Délelőtt egy értelmes állást sem találtam pedig nagyon sokat átnéztem. Majd átmentem a shopping centerbe, mert tudtam, hogy ott kiírtak egy új poziciót, és úgy emlékeztem, hogy a boltban kell jelentkezni, mivel a hirdetés alig tartalmazott információt, gondoltam előbb megkérdezem, hogy pontosan mit is takar a munka. Az üzletben azt a felvilágosítást kaptam, hogy online tudok jelentkezni. Puff. Közben nem hallottam meg, hogy kerestek telefonon, valószínűleg a tegnapi interjús helyszínről, szóval azt is buktam ma. Ezek után kaptam egy mailt a hétvégéi karrierexpon igért nekem az egyik cég, hogy keresni fog e-mailben. És igen, yes végre valami! Gondoltam, minek erőltettem eddig délelőtt a dolgokat, hiszem csak türelemmel kell lenni és beérnek a dolgok. Találtam 5 centet. Na innét úgy éreztem sinen vagyok, és a nap fordíthat az eddigi állásán, egy döntetlennel is kibékültem volna. E-mail. Megint, a korábbi karrierexpos levelet visszahivta a feladó. Ez most mit jelent?! Találtam 2 centet. Még mindig negatívban áll a nap... Megint egy e-mail. Megjelent a cikkem! wow, milyen jó érzés:) Szóval ez lett a mai napom fénypontja.

A cikkemet itt olvashatjátok:

http://nokkulfoldon.hu/dublinba-keszuloknek/#sthash.C0cBFm1z.dpbs

---

Some days are not good for anything, everything you try not succeed. So today my day was like this. I could not sleep at night, so the whole start of the day was bad, but I could sleep neither in the morning, so the continuation of the day was also bad. In the morning I could not find any good job opportunity, although I checked a lot. So I decided to go to the shopping center, because the previous day I found a job, and I wanted to know more about it. So I asked it in the store, but they told, I should check it online, and apply online. WTF! In the meantime I could not hear my phone ringing, probably they called me from the place where I was yesterday at interview. So again a bad news. I got a mail, OMG I got a mail! It was from a company form the karrierexpo, they promised me to send me a mail with the opportunities. So yes! Finally something good! So I though why I put so much effort in the morning without any use, I just have to give time for the things and the result will come. I found 5 cent on the floor. So from this moment I felt this day will be ok, it is not so bad any more, so I gave an egal score. Again an e-mail. The company recalled the e-mail. What does it mean?! I found 2 cent. This is still a shity day. Again a mail. Wow, my article is published! So this is the highlight of my day! Find my article in the link below:

http://nokkulfoldon.hu/dublinba-keszuloknek/#sthash.C0cBFm1z.dpbs - Sorry guys, this is only in hungarian

A bejegyzés trackback címe:

https://becominganirishgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr898010453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása